یعنی هر کی xa0 بگه درس خوبه میزنم در دهنش xa0 اصلا چرا درس میخونیم؟ ...
دارم دیوونه میشم xa0 در خوبه درس خوبه xa0 من غلط بکنم بگم خوبه xa0 فردا امتحان دارمxa0 xa0 یعنی 0 رو اطمینانxa0 xa0 دارم میگیرم...