" تو " به دادم برس
ای عشـــــــق ،
که با این همــــه
شــــــوق
چاره
جـــــــز آن که
به آغـــــوش " تو "
بگریزم نیســـــــت
…مغــرور نشــو…
……ولے تو دنیاے منے
عشقـے……نفسـےُ و
خواب و رویاے منے
بےتوهمہ لحظہ ها
……کسـالت دارم…
…… تو کل امید و
…… آرزوهـای منے…
آدم كه عاشق شد
طوفان نميفهمد
سرما نميفهمد
چيزى نميفهمد
اصلا نميفهمد...!
بودنت را دوست دارم
وادارم مےڪنے
بہ هیچڪس فڪر نڪنم
"جز تو"
ما را در سایت یکی بود رفت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57