No حوصله
بیشتر انلاین بودنا از بیکاری نیس!!!
از تنهاییه......
+عاشقته؟
-خیلیییییی
+همیشه کنارته؟
-اهوم
+اسمش چیه؟
-تنهایی
میخوام خودکشی کنم
ولی
.
.
.
.
میترسم بمیرم
عکس گذاشتن واسه بچه خوشگلاس
ما تو چش نباشیم
بهتره
میترسم بهش بگم عاشقتم
بگه:
مرسی
چرا هیچکس دوسم نداره؟
مگه من چه کارتون کردم؟؟؟؟
همینجوری که داری پروفایلم رو چک میکنی
یه pmبده حالم رو بپرس!
یکی بود رفت...
ما را در سایت یکی بود رفت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73