یه موقع های فکر میکنم چرا کسی حالم رو
نمیپرسه؟؟؟
بعد یادم افتاد
حتما
کارشون گیر نیست:(
کلمه مظلومیت .....
گردن همه نامردا رو میگیره
خوشگلی؟
خوشتیپی؟
پولداری؟
منو نداری مفت نمی ارزی خاک تو سرت
بدترین حال دنیا اینه که:
ادم دیگه دلش هیچی نخواد
من همیشه سوم شخص بودم
کسیو دوشت داشتم که کسیو دوست داشته
شخص این پروفیال
اعصاب نداره رعایت کنید لدفن
طرف همچین خودش رو میگیره
انگار منه
یکی بود رفت...
ما را در سایت یکی بود رفت دنبال میکنید
برچسب: متن عاشقانه سریال شهرزاد,متن عاشقانه سریال مدار صفر درجه,متن عاشقانه سری جدید,متن های عاشقانه سری جدید, نویسنده: بازدید: 82